نقشه گام به گام جدید برای طراحی سایت - طراحی وب سایت

Wiki Article

شما می توانید از با کلیک روی پکیج مورد نظر، سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید از طریق صفحه تماس با ما و چت واتساپ درخواست خود را برای از ارسال کنید.

به جمع متخصصی بپیوندید،گامی در راستای ارتقا سطح آموزش های تصویری فارسی بردارید. کلیک سایت از طرف همه مهندسین ،شما را دعوت به همکاری می نماید.وجود شما افتخاری برای همه ماست. نماد اعتماد الکترونیک

چون که اکثر مردم زنگ می زنند و متوجه می شوند که دفتر ندارم اعتماد نمی کنند

درصورتی که فروشگاه اینترنتی آنلاینر از همان زمانی که در اختیار شما قرار میگیرد امکان نمایش آن در موبایل و تبلت وجود دارد و کاربر برای خرید از سایت نیاز به لپتاپ به تنهایی نخواهد داشت.

امکان ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، عدد ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

اما وب پویا تنها یکبار هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را از شما دریافت خواهد کرد و شما موظف به پرداخت هزینه تنها برای تمدید دامنه و هاست هستید. در واقع با خرید سایت فروشگاهی از وب پویا، شما یک فروشگاه مادام العمر خواهید داشت.

دانشجوی دکتری تجارت الکترونیک ، امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم کشورم باشم.

برای دوستان و حتی مشتریانمان سایت های ارزشمندی آماده کنیم و وارد دنیای حرفه ای های وردپرس شوید …

ذخیره انتخاب تصویر جهت ارسال: انتخاب فایل ارسال فایل در حال ضبط صدا

باید به فرد یا تیمی این موضوع سپرده شود که در عین حرفه‌ای انجام دادن کار، قیمت به صرفه‌ای از شما دریافت کنند.

یه سوال وردپرسی میتونم بپرسم قبل از شروع این دوره ای که خریدم؛

ارائه راهنما مناسب مطمئنا در فروشگاه اینترنتی بخش‌هایی وجود دارند که نیازمند ارائه راهنمایی به مشتریان هستند. برای این منظور حتما راهنمایی باید در نظر گرفته شود که مشتریان برای رسیدن به هدف خود چگونه با فروشگاه اینترنتی کار کنند.

طراحی توضیحات بیشتر سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خبری. در ادامه به بررسی ویژگی های خاص هر کدام می پردازیم.

ویژگی‌های برتر برای اینکه درباره چیزی اطلاعات کسب کنید، باید در وهله اول ویژگی‌ها و خصوصیت‌های آن را بدانید. مسلما قبل از اینکه بدانید چگونه طراحی فروشگاه اینترنتی را انجام دهید باید ویژگی‌های طراحی سایت فروشگاهی را بدانید.
متخصصین آنلاینر با امکان مشاوره رایگانی که در حوزه ی طراحی سایت تخصصی و سئوی وبسایت در اختیارتان قرار می دهند؛ بهترین پیشنهادات را برای حضور موفق تر و پر رنگ تر در اختیارتان قرار می دهند.

امروزه بیشتر از هر زمان دیگری، افراد به سمت محتواهای مفید می‌روند. دستگاه های تلفن همراه بهترین ابزار برای دسترسی به اطلاعات هستند. اگر می‌خواهید مردم محصولات شما را ببینند، از خدمات شما استفاده کنند، شما را بیابند و یا با شما تماس بگیرند، طراحی اپلیکیشن موبایل بهترین روش برای رسیدن به اهداف شماست.

یک مهندس دانش آموخته طراحی صعنتی با در نظر گرفتن تمام این نیازها و بررسی ویژگی‌های اشیا، آن‌ها را با نیاز جامعه هم تراز می‌کند. به این سایت منبع ترتیب، باعث به‌روز شدن صنعت و همچنین، تامین کالای مورد نیاز بازار می‌شوند.

کارفرما وظیفه دارد به غیر از هزینه طراحی سایت، هزینه موارد گفته شده را هم پرداخت کند.

انتخاب اینجا کلیک کنید شدن ما توسط مشتریانمان، حسن توجه خداوند به ما و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای از سمت اینجا آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت رویا وردپرس است.

 بررسی و برطرف کردن مشکلات فنی سایت و بهینه سازی فنی کامل

هر چند حضور در دنیای دیجیتال این روزها جز ضروری ترین کارهاست ولی به چه هدفی؟

این اپلیکیشن کاملا به وبسایت شما متصل شده و تمامی فرایند سفارشات یا نمایش محصولات سایت شما رو دارد.

سرور دچار مشکلاتی شده که با سایت شما سازگاری ندارد علی میگه: سلام و وقت بخیر

فیس بوک توییتر لینکدین ‫تامبلر ‫پین‌ترست ‫رددیت واتس آپ تلگرام اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ سارا هابطی

از آنجایی که برخی از وب سایت ها به لحاظ جایگاه شغلی و حتی نوع درخواستی که دارند در هیچ یک از پکیج ها قرار نگیرند، ما پکیج ویژه اختصاصی با ویژگی های زیر را پیشنهاد می دهیم:

ما در گروه طراحی وب باران سایت آماده ایم تا شما را در راه اندازی کسب و کار آنلاین مخصوص به خودتان همراهی کنیم.

من در حال حاضر که دارم این ویدیو رو میبینم هم صدق میکنه ؟

این پکیج آموزش نصب و مدیریت سایت حرفه ای ما به صورت کاملا کاربردی است.

Report this wiki page