گزینه های طراحی وب سایت فروشگاه - طراحی سایت چیست

Wiki Article

کاسپید با طراحی سایت فروشگاهی به صورت کاملا اختصاصی این امکان را به شما می دهد تا طیف وسیعی از مخاطبان را با هر دانشی در دنیای وب که به فروشگاه اینترنتی شما وارد می شوند را به خریدار تبدیل نمایید.

همچنین شما به عنوان شخصی که یک سایت سرگرمی دارد، می‌توانید با توجه به مشخصات کسب و کارتان، تبلیغات کاملا موثری را در صفحه سایت خود قرار داده و از این طریق سودآوری داشته باشید.

شرکت کاسپید تمامی پروژه های طراحی سایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به صورت کاملاً اختصاصی و حرفه ای ، با بروزترین و جدیدترین امکانات مورد نیاز برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی طراحی میکند.

وب سایت شرکت، نمایندگی رسمی آنلاین یک سازمان است. سایت شرکتی شامل اطلاعات جامعی در مورد خود شرکت، در مورد دامنه فعالیت ها، محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت است.

پس از آن پروپوزال طراحی فروشگاه اینترنتی شما برای شما ارسال شده و مراحل تنظیم قرارداد و طراحی سایت شما استارت زده میشود.

هدف از طراحی سایت چیست؟ به نظر سوال بسیار آسانی می‌رسد و تصور می‌شود که هر طراح وب و کسی که کسب و کار آنلاین دارد می‌تواند به آن پاسخ دهد. اما با تمام این ها همچنان در برخی از وب سایت ها کمبودهایی مانند عدم رعایت اصول سئو وجود دارد که نشان می‌دهد پاسخ به این سوال آنقدرها هم ساده نیست.

فروشندگان لباس و تولیدکنندگان پوشاک برای اینکه بتوانند در این بازار پر رقابت سهمی داشته باشند ، می بایست یک بازنگری در نوع ارائه محصولات و خدمات خود داشته باشند.

جدیدترین نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده در کاسپید :

 طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.

شما می‌توانید با استفاده از روش های زیر پیام خود را به کاربران سایت منتقل کنید.

لذا باید در نظر داشت که شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی که پروژه را انجام میدهد چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی و ساخت سایت فروشگاهی شما درگیر پروژه میکند.

آدرس: تهران، خیابان حبیب اله، بالاتر از میدان حسن حسینی، پلاک ۵۶،ایستگاه نوآوری شریف، ساختمان شماره ۱، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم.

حالا سایت یا فروشگاه اینترنتی شما آماده موفقیت است! در تمام مسیر از پشتیبانی فنی ویترین بهره‌مند هستید.

وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد. ما در هیدیکا مارکتینگ به خوبی این موضوع را درک طراحی سایت چیست می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم. تکنولوژی روز
اطلاعات خود را بنویسید و بر روی «ایجاد وب‌سایت» کلیک کنید. لینک منبع نام و نام خانوادگی را بنویسید. رمز عبور را بنویسید. ایجاد وب‌سایت بازگشت وب‌سایت شما آماده لینک منبع است مشخصات نهایی را انتخاب کنید و وارد بخش مدیریت شوید. عنوان سایت را بنویسید. هدف وب‌سایت شما چیست؟ فروش کالا فروش فایل‌های دانلودی و آموزشی فروش خدمات معرفی شرکت و خدمات آن شخصی و وبلاگ نویسی سایر موارد نوع وب‌سایت را انتخاب کنید. ورود به مدیریت وب‌سایت شما با موفقیت ایجاد شد. در حال انتقال به پنل مدیریت...

۳۰٪ تخفیف ویژه حمایت از کسب و کارها در کرونا مشاهده تعرفه‌ها قالب‌ها تعرفه‌ها نمونه‌کارها امکانات

قیمت‌های صفحه تعرفه ویترین به‌صورت ماهانه (بدون احتساب مالیات) نوشته شده و دوره‌های پرداخت، ۳ ماهه است که قبل از پایان اشتراکتون به شما اطلاع‌رسانی می‌شه.

بله! پشتیبانی فنی ویترین رایگانه. شما هر موقع که سؤالی در مورد بخش‌های فنی سایت یا عدم کارکرد درست سایت خودتون داشته باشید، می‌تونید با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۷۵۱ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنیم.

چند هفته قبل از پایان سه ماه، از طریق پیامک برای تمدید اشتراک به شما اطلاع‌رسانی می‌شه.

سفارش دهید سوالات متداول طراحی سایت پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات طراحی سایت هیدیکا مارکتینگ

معمولا استفاده از تجربه افراد متخصص بهتر از صرف وقت برای کسب تجربه است. اگر برای راه‌اندازی وبسایت کسب‌وکارتان می‌خواهید از تخصص و سلیقه افراد حرفه‌ای استفاده کنید، می‌توانید روی ویترین حساب کنید.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

امکان نظرسنجی توسط کاربران و امتیازدهی به محصولات و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و ایمیل به دوستان

آرشیو اخبار

«از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو حمایت می‌کنن.»

اما برخلاف سیستم عامل های وب سازی ، نمی توانید از هیچ دکمه داشبورد یا پلاگین های شخص ثالث برای کمک به شما در این مراحل استفاده کنید.

۱۴ روز رایگان امکانات ویترین را آزمایش کنید و بعد تصمیم بگیرید

کلیک کنید شرکت نرم افزاری ویستا با فعالیت در حوزه های مختلفی همچون طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی اپلیکیشن اندروید، طراحی نرم افزار های تحت وب و … و همچنین ایجاد ارتباط موثر و هم افزایی بین تیم های مختلف خود توانسته است در مدت زمان اندکی در عرصه های گوناگون دیجیتالی کشور وارد شده و به عنوان یکی از مجموعه های مطرح این حوزه شناخته شود.

Report this wiki page